مساجد خراسان رضوی در دهه فجر میزبان ویژه برنامه‌های گفتگو محور و تبیینی می‌شوند
مساجد خراسان رضوي در دهه فجر ميزبان ويژه برنامه‌هاي گفتگو محور و تبييني مي‌شوند
در دومین جلسه کمیته مساجد دهه فجر خراسان رضوی مطرح شد؛

مساجد خراسان رضوی در دهه فجر میزبان ویژه برنامه‌های گفتگو محور و تبیینی می‌شوند

حجت الاسلام افکار، با اشاره به فعاليت‌هاي ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان خراسان رضوي به مناسبت دهه فجر گفت: مساجد استان در اين ايام ميزبان ويژه برنامه‌هاي گفتگو محور و تبييني مي‌شوند.
شناسه خبر : 44070 تاریخ انتشار : ۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکا» در دومین جلسه کمیته مساجد ستاد برگزاری دهه فجر، از مشارکت 350 کانون فرهنگی هنری  به صورت محوری و متمرکز در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه مبارک فجر در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان،گفت: این مساجد میزبان برنامه‌های متعدد فرهنگی و بصیرتی، به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه امسال دهه فجر انقلاب اسلامی از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار است، تاکید کرد: برگزاری برنامه های گفتگو محور تریبون آزاد، جلسات جهاد تبیین در مساجد  منتخب، اجرای سرود خیابانی در معابر و میادین اصلی شهرها از جمله برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی می باشد.

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی همچنین با تشریح برنامه های جشنواره فجرانه کانون های فرهنگی هنری مساجد، از برگزاری همایش باهم برای ایران ویژه تکریم و تجلیل از بانوان موثر و فعال در کانون های مساجد خبر داد و گفت : این همایش با حضور 150 بانوی فعال در عرصه خانواده و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

در ادامه «محمد حسین زاده» با تاکید بر اینکه باید مساجد در این ایام حرکت آفرین و محور تبیین باشند گفت: همه متولیان فرهنگی باید در این برهه حساس انقلاب به بیان دستاوردها و توانمندی های نظام جمهوری اسلامی بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، ضمن ابراز خرسندی از برنامه ریزی های صورت گرفته در کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای گرامیداشت ایام الله دهه فجر، تصریح کرد: تلاش کانون ها باید برنامه ریزی برای اجرای فعالیت های بصیرتی ویژه نسل جوان ونوجوان باشد

گفتنی است در پایان این جلسه نهادها و سازمان های عضو این کمیته به بیان برنامه ها و اقدامات خود در ایام الله دهه فجر پرداختند.