دیدار مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای انقلاب» گناباد با مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی
ديدار مدير کانون فرهنگي هنري «شهداي انقلاب» گناباد با مدير ستاد فهماي خراسان رضوي

دیدار مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای انقلاب» گناباد با مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان خراسان رضوي؛ با هدف تبيين وظايف کانون، با مدير جديد کانون فرهنگي هنري «شهداي انقلاب» گناباد ديدار کرد.
شناسه خبر : 44110 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در دیدار با مدیر جدید کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب بر لزوم هماهنگی کانون های مساجد با امام جماعت و ارکان مسجد تاکید کرد.

در این دیدار مدیر ستاد هماهنگی  کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خراسان رضوی، ضمن ارج نهادن بر فعالیت‌های کانون شهدای انقلاب که مطابق با سیاست‌هاو راهبرد های کانون‌های مساجد  کشور است ،گفت : محور قرار داشتن امام جماعت و همکاری و هم‌افزایی با پایگاه بسیج و سایر تشکل‌های مسجد باید از اولویت های کانون های مساجد باشد.

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به برگزاری رویداد ملی فهما و پیشتازی کانون های مساجد خراسان رضوی در این رویداد بیان کرد : باید در عرصه فرهنگی و هنری با یک برنامه ریزی منسجم و عالمانه در وسط میدان کارزار فرهنگی باشیم.

در این دیدار مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب گناباد با تشریح فعالیت ها و اقدامات کانون در زمینه های مختلف ، گفت : کانون شهدای انقلاب با همه توان تلاش می کند که نسل جوان و نوجوان را با معارف و فرهنگی غنی اسلام ناب محمدی ص آشنا کند.

 «سید امیر رضا قرشی » با اشاره به به بیانات مقام معظم رهبری در موضوع برنامه ریزی برای یک کار تحولی در همه حوزه ها و بویژه در عرصه فرهنگی ابراز داشت : کانون فرهنگی هنری شهدای انقلاب در حال برنامه ریزی برای اجرای طرح تحولی با موضوع کار آفرینی است .

گفتنی است ، قرار شد در سفر نزدیک حجت‌الاسلام افکارمدیر ستاد کانون های مساجد استان خراسان رضوی به گناباد، مراسم تکریم مدیر سابق کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب، جناب آقای کرامتی برگزار شود.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد