اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی در ایام دهه فجر
اجراي گروه سرود کانون فرهنگي هنري شهيد محمدياني در ايام دهه فجر

اجرای گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی در ایام دهه فجر

قدرت الله خوشدل با تشريح برنامه هاي کانون در دهه فجر از 10 اجراي خياباني گروه سرود کانون فرهنگي هنري شهيد محمدياني در ايام دهه فجر ، در ميادين اصلي شهر سبزوار خبر داد.
شناسه خبر : 44128 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار از اجرای خیابانی گروه سرود این کانون در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در میادین و معابر اصلی شهر سبزوار خبر داد.

 

قدرت الله خوشدل مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار با اشاره به فعالیت ها و اقدمات کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی در ایام الله دهه فجر، گفت : گروه سرود این کانون با هماهنگی های که با سازمان ها و نهادهای فرهنگی شهر انجام شده ، 10 اجرا را درسطح شهر در ایام دهه فجر خواهد داشت .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی با تاکید بر اینکه به غیر از اجرا در میادین اصلی شهر در مدارس و جشن های مردمی سطح شهر نیز اجرا خواهیم داشت ابراز داشت : با توجه به تقارن ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام ، جشن بزرگ ولادت نیز به همت کانون شهید محمدیانی برگزار خواهد شد.

 

«قدرت الله خوشدل » با بیان اهمیت جهاد تبیین در این برهه حساس کنونی و لزوم اثرگذاری کانون های مساجد در شرایط امروز جامعه ، گفت : گروه سرود و ابزار هنری بستر و زمینه بسیار مناسبی برای جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و فعالیت های فرهنگی است.

 

گفتنی است گروه سرود شهید محمدیانی یکی از گروههای سرود فعال کانون های مساجد است که هرسال اجراهای متعددی در سطح کشور را دارد.