برگزاری جلسات تبیینی گفتمان انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی هنری «محراب» تربت حیدریه
برگزاري جلسات تبييني گفتمان انقلاب اسلامي در کانون فرهنگي هنري «محراب» تربت حيدريه
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری جلسات تبیینی گفتمان انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی هنری «محراب» تربت حیدریه

حجت الاسلام افکار، از ميزباني کانون فرهنگي هنري «محراب» تربت حيدريه از جلسات تبييني گفتمان انقلاب اسلامي در مسجد جامع با حضور مسئولين و اساتيد برجسته کشوري خبر داد.
شناسه خبر : 44154 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» از برگزاری جلسات تبیینی گفتمان انقلاب اسلامی به همت کانون فرهنگی هنری محراب مسجد جامع تربت حیدریه خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امروز جهاد تبیین به فرموده مقام معظم رهبری یک الزام و اقدام ضروری است ، گفت : تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم در این شرایط امروز جامعه یک اقدام مهم و حیاتی است .

 

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت بی نظیری برای تبیین اهداف و نتایج انقلاب اسلامی است ابراز کرد: به همت کانون فرهنگی هنری محراب تربت حیدریه ویژه برنامه های تبیینی گفتمان انقلاب اسلامی با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در 12 شب برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با بیان و تشریح ویژه برنامه های بزرگداشت چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در استان خراسان رضوی اظهار داشت : برگزاری فضای تعاملی و گفتگو محور در 30 کانون فرهنگی هنری مساجد استان برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است ویژه برنامه های گفتمان انقلاب اسلامی در مسجد جامع تربت حیدریه با حضور مسئولین و اساتید کشوری هر شب بعد از نماز مغرب و عشا، برگزار می شود.