همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر و روز پدر برگزار می شود
همايش پياده روي خانوادگي به مناسبت دهه مبارک فجر و روز پدر برگزار مي شود
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بصیر مشهد مقدس؛

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت دهه مبارک فجر و روز پدر برگزار می شود

ابوالقاسم نودهي ، از برگزاري همايش بزرگ پياده روي به مناسبت دهه فجر و روز پدر به همت کانون فرهنگي هنري شهيد بصير خبرداد.
شناسه خبر : 44245 تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، ابوالقاسم نودهی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بصیر مشهد مقدس از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بمناسبت ایام الله دهه فجر و گرامیداشت روز پدر با همکاری شهرداری و پایگاه بسیج خبر داد.

 

ابوالقاسم نودهی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بصیر مشهد مقدس با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های بزرگداشت ایم الله دهه فجر و میلاد حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر ، گفت : کانون فرهنگی هنری شهید بصیر با توجه به موقعیت جغرافیائی که در آن فعالیت میکند به عنوان حاشیه شهر مشهد معروف هست برای این ایان تدارک گسترده ای را دیده است .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید بصیر با تاکید بر اینکه در این شرایط امروز همه باید از دستاوردهای نظام دفاع کنند و از این انقلاب که ثمره خون هزاران شهید است حراست و پاسداری کنند ، بیان کرد : با توجه به اتفاقات اخیر تصمیم گرفتیم یک برنامه نشاطی و شاد خانوادگی را با همکاری همه نهادهای متولی منطقه و شهرداری در این منطقه برگزار کنیم.

 

«ابوالقاسم نودهی» با تشریح برنامه های متنوع همایش پیاده روی خانوادگی در زوز ولادت آقا امیرالمومنین علیه السلام و روز پدر ابراز داشت : در این مراسم برنامه شاد و متنوعی را برنامه ریزی کردیم که خانواده ها در کنار هم روزی با نشاط را تجربه خواهند کرد . ایشان از برگزاری مسابقات ورزشی ، اجرای سرود و اجرای نمایش در این همایش خبر داد.

 

گفتنی است کانون فرهنگی هنری شهید بصیر مشهد مقدس در بلوار توس که به عنوان منطقه حاشیه شهر مشهد اطلاق می شود فعالیت های فرهنگی و هنری و اجتماعی را انجام می دهد.