کانون علی بن ابی طالب (ع) مشهد مقدس؛ پاتوقی برای حضور و جذب دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها به مسجد
کانون علي بن ابي طالب (ع) مشهد مقدس؛ پاتوقي براي حضور و جذب دهه هشتادي‌ها و نودي‌ها به مسجد

کانون علی بن ابی طالب (ع) مشهد مقدس؛ پاتوقی برای حضور و جذب دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها به مسجد

فرازي گفت: کانون فرهنگي هنري علي بن ابي طالب (ع) مشهد مقدس واقع در محله اکبر آباد، با برنامه هاي متنوع فرهنگي، علمي و ورزشي به پاتوقي براي دهه هشتادي ها و نودي ها در مسجد تبديل شده است.
شناسه خبر : 44753 تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۵۴

«محمدرضا فرازی» در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان رضوی، به تشریح اقدامات و فعالیت های کانون فرهنگی هنری علی بن ابیطالب (ع) در محله اکبر آباد که از  محلات حاشیه نشین در مشهد مقدس محسوب می شود، پرداخت.

 

مدیر  کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب (ع) مشهد مقدس گفت: این کانون با همکاری همه ارکان مسجد، جذب جوانان و نوجوانان را در اولویت برنامه های خود قرار داده است  و امروز تبدیل به محلی برای حضور نوجوانان و به قول امروزی ها دهه هشتادی ها و نودی ها شده است.

 

وی با تاکید بر اینکه همه ما در قبال فرزندان این مرز و بوم و تحکیم بنیه اعتقادی نوجوانان، وظیفه ای سنگین داریم، ادامه داد: برگزاری کلاس های تقویتی درسی و کلاس های زبان انگلیسی و همچین کلاس‌های مهارتی ویژه نوجوانان از برنامه های این کانون در طول سال است .

 

فرازی با تشریح برنامه ها و اقدامات کانون علی بن ابی طالب در محله اکبرآباد مشهد، گفت: این کانون با برنامه ریزی های مستمر، سعی در قرار گرفتن به عنوان مرجعیت فرهنگی و اجتماعی را دارد و در این زمینه در عرصه فعالیت های اجتماعی نیز ورود جدی داشته است.

 

وی افزود : کانون علی بن ابی طالب (ع) در مناسبت های ملی و مذهبی با برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و مسابقات هنری و ورزشی خدمت رسانی میکند . ایشان همچنین با تاکید بر نیازهای نوجوانان  به برنامه های نشاط پایه برگزاری مسابقات ورزشی و اردوئی را از ویژه برنامه های این کانون بر شمرد.

 

گفتنی است: کانون علی بن ابی طالب (ع) در محله پر جمعیت و حاشیه نشین شهر مشهد مقدس مشغول انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی است و  یکی از کانون های موفق استان محسوب می شود.