اولین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری کانون‌های مساجد خراسان رضوی برگزار می‌شود
اولين دوره مسابقات دوچرخه‌سواري کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي برگزار مي‌شود
با امضای تفاهم‌نامه مشترک؛

اولین دوره مسابقات دوچرخه‌سواری کانون‌های مساجد خراسان رضوی برگزار می‌شود

در مراسم امضاي تفاهم‌نامه مشترک همکاري ميان ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي با هيئت دوچرخه سواري اين استان، برگزاري اولين دوره از مسابقات دوچرخه‌سواري ويژه اعضاي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مشهد مقدس به تصويب رسيد.
شناسه خبر : 44794 تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۵:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد و هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی، با حضور حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد  و «مجید طهوریان عسگری» ریاست هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین افکار در این مراسم با اشاره تاثیر سازنده ورزش در ارتقای سلامت و تندرستی جامعه بویژه جوانان و نوجوانان، گفت : در این تفاهم نامه به دنبال ایجاد یک فضای نشاط و پویایی در کانون های مساجد هستیم .

 

 مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی، با تاکید بر اینکه باید امروز فضای ورزش و سلامتی را در بین جوانان و نوجوانان ایجاد کنیم، تصریح کرد: ایجاد فرصت مناسب و سالم برای تفریح و شناسایی استعداد های نوجوانان و گسترش و توسعه فرهنگ ورزش در بین نوجوانان از اهداف این تفاهم نامه همکاری است.

 

وی با بیان اینکه در این برنامه برگزاری مسابقات ورزشی، المپیادها و جشنواره ها در اولویت قرار گرفته است، افزود: اولین مسابقات دوچرخه سواری ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد مشهد در ایام بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد در اسفند ماه را با همکاری هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی برگزار خواهیم کرد.

 

همچنین در ادامه مجید طهوریان عسگری، با اشاره به ظرفیت های بی نظیر کانون های فرهنگی هنری مساجد ، گفت: امید داریم طرح هرکانون یک تیم دوچرخه سواری را با امضای این تفاهم نامه به نتیجه برسانیم.

 

رئیس هیئت دوچرخه سواری استان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کانون های مساجد می توانند پشتیبان خوبی برای تیم های ورزشی باشند، ادامه داد: در این تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی، حمایت از تیم های دوچرخه سواری، برگزاری مسابقات و همایش های شهری به صورت فصلی برنامه‌ریزی شده است .

 

طهوریان عسگری افزود : هیئت دوچرخه سواری استان با آمادگی کامل در همه زمینه ها از تیم های دوچرخه سواری که توسط کانون های مساجد تشکیل شود حمایت خواهد کرد. و بستر فعالیت برای این تیم ها را مهیا می کند.