کانون‌های مساجد خراسان رضوی میزبان ویژه برنامه «رسول مهر» شدند
کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي ميزبان ويژه برنامه «رسول مهر» شدند
مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی:

کانون‌های مساجد خراسان رضوی میزبان ویژه برنامه «رسول مهر» شدند

حجت الاسلام افکار، از اجراي سرود در معابر و ميادين و تدارک فعاليت‌هاي فرهنگي در کانون هاي مساجد خراسان رضوي در قالب ويژه برنامه «رسول مهر» به مناسبت عيد مبعث خبر داد.
شناسه خبر : 44865 تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار، از اجرای ویژه برنامه «رسول مهر»  به مناسبن عید مبعث رسول گرامی اسلام (ص) در کانون های مساجد استان خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به فلسفه بعثت نبی مکرم اسلام و لزوم توجه به آموزه های معرفتی بعثت ، گفت : مبعث، روز بازگشت به اخلاق و انسانیت و روز معنویت و عبودیت است .

 

وی با تشریح ویژه برنامه های ایام پایانی ماه مبارک رجب و عید مبعث پیامبر اسلام افزود: کانون های مساجد خراسان رضوی میزبان ویژه برنامه «رسول مهر» در شب و روز عید مبعث هستند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید اخلاق دینی و اسلامی را در جامعه توسعه دهیم، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در قالب ویژه برنامه رسول مهر به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری خواهند پرداخت که اجرای سرود در میادین و معابر شهرها و همچنین برپائی ایستگاههای فرهنگی و نقاشی کودکان و جشن های شادی با حضور نوجوانان و دهه هشتادی از جمله این فعالیت‌ها است.

 

حجت‌الاسلام افکار افزود : ویژه برنامه رسول مهر تا پایان ماه مبارک رجب در کانون های فرهنگی هنری مساجد با برگزاری نشست های صمیمی ویژه نوجوانان و جوانان برای آشنائی بیشتر این قشر با آموزهای رسول گرامی اسلام ادامه می یابد. 

 

گفتنی است: ویژه برنامه «رسول مهر» به ابتکار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مسجد خراسان رضوی در 163 کانون منتخب بصورت متمرکز و در بقیه کانون های مساجد استان بصورت عمومی در حال برگزاری است.