کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کاشمر میزبان نشست‌های «قرار همدلی» شدند
کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کاشمر ميزبان نشست‌هاي «قرار همدلي» شدند

کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کاشمر میزبان نشست‌های «قرار همدلی» شدند

کانون‌هاي فرهنگي هنري کاشمر، در نشست‌هاي «قرار همدلي» ميزبان مسئولين فرهنگي اين شهرستان خواهند بود.
شناسه خبر : 45028 تاریخ انتشار : ۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان رضوی، «حامد ناصری» در جریان برگزاری نشست «قرار همدلی» به میزبانی  کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان عج روستای تل آباد شهرستان کاشمر، از برگزاری مستمر این نشست ها در کانون های مساجد شهرستان خبر داد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشمر با اشاره به حضور حماسی مردم ایران اسلامی در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمائی 22 بهمن امسال ، گفت : انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود همه فتنه ها و دشمنی ها ، مقتدر و استوار در مسیر پیشرفت و تعالی قرار دارد.

 

وی با تاکید بر توجه فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد به نقش بی بدیل خود در عرصه فرهنگی خود ، ابراز داشت : کانون های فرهنگی و هنری باید مامن و ملجآ جوانان و نوجوانان باشند و در تربیت و آماده سازی این نسل برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ایفا کنند.

 

ناصری در این نشست که به میزبانی کانون صاحب الزمان عج روستای تل آباد کاشمر برگزار شد ، با بیان اینکه موضوع جهاد تبیین در اولویت برنامه های کانون ها قرار گیرد افزود : توصیه من به فعالان فرهنگی و ارزشی و انقلابی این است که اختلافات و مشکلات را کنار بگذارند و با هم افزائی و همدلی و همکاری به فعالیت های موثر فرهنگی بپردازند.

 

گفتنی است در این نشست که مدیران کانون های فرهنگی و هنری شهرستان نیز حضور داشتند ، تعدادی از مدیران کانون ها به بین پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.