اجرای سرود «رزم جانباز» به همت کانون شهید محمدیانی شهرستان سبزوار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی
اجراي سرود «رزم جانباز» به همت کانون شهيد محمدياني شهرستان سبزوار در صحن علني مجلس شوراي اسلامي

اجرای سرود «رزم جانباز» به همت کانون شهید محمدیانی شهرستان سبزوار در صحن علنی مجلس شورای اسلامی

خوشدل، از حضور و اجراي سرود «رزم جانباز» توسط گروه سرود کانون فرهنگي هنري شهيد محمدياني سبزوار در صحن علني مجلس شوراي اسلامي خبر داد.
شناسه خبر : 45092 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۰۵

«قدرت الله خوشدل» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان خراسان رضوی، از حضور و اجرای سرود توسط گروه سرود کانون شهید محمدیانی به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار با تاکید بر اینکه باید از هویت کانون های فرهنگی هنری با اجرای برنامه های فاخر و حضور در محافل دفاع کنیم، گفت: گروه سرود کانون شهید محمدیانی با هماهنگی نمایندگان شهرستان سبزوار در مجلس شورای اسلامی درصحن علنی مجلس حضوریافته و سرود «رزم جانباز» را با حضور رئیس  و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اجرا کرد.

وی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به فعالیت های گسترده کانون در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی ، ابراز کرد: گروه سرود کانون به عنوان یکی از جنبه‌های هنری، همواره پیشگام بوده است و در سطح استان و شهرستان یکی از گروه‌های فعال هنری محسوب می شود.

خوشدل، با بیان اینکه باید از ظرفیت‌های هنری کانون های مساجد استفاده شده و این شبکه گسترده فرهنگی هنری در کشور باید تقویت شود، افزود: تقویت و حمایت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خواسته همه فعالان و مدیران کانون های مساجد در سطح کشور است.

گفتنی است گروه سرود کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار به غیر از حضور و اجرا در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در شبکه امید هم به اجرای سرود پرداخت.