اولین رویداد ایده‌پردازی بچه‌های مسجد با عنوان «ایده‌شو» در خراسان رضوی برگزار می‌شود
اولين رويداد ايده‌پردازي بچه‌هاي مسجد با عنوان «ايده‌شو» در خراسان رضوي برگزار مي‌شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان رضوی خبر داد؛

اولین رویداد ایده‌پردازی بچه‌های مسجد با عنوان «ایده‌شو» در خراسان رضوی برگزار می‌شود

حجت الاسلام و المسلمين افکار، از برگزاري اولين رويداد ايده‌پردازي «ايده شو» ويژه کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي، به مناسبت 18 اسفند ماه سالگرد تاسيس کانون‌هاي مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 45133 تاریخ انتشار : ۹ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» از برگزاری اولین رویداد ایده پردازی «ایده شو» ویژه فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، به مناسبت 18 اسفند؛ سی‌اُمین سالگرد تاسیس کانون‌های مساجد خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی، با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های کانون‌های مساجد در عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و هنری ، گفت : اولین رویداد ایده پردازی ایده شو به همت ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی در حال برگزاری است.

 

وی با تاکید بر اینکه باید با فعالیت‌‌های ابتکاری و خلاقانه زمینه حضور جوانان و نوجوانان را در مسجد فراهم کنیم، افزود: رویداد ایده پردازی «ایده شو» با هدف ایجاد زمینه ای برای ارائه ایده های خلاقانه فعالان فرهنگی کانون های مساجد و حمایت از ایده ها را فراهم کرده است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با تشریح بخش های مختلف و فرآیند اجرائی این رویداد در استان تصریح کرد: این رویداد با 5 موضوع محوری رسانه و فضای مجازی ، کارآفرینی فرهنگی، نوجوانان و دهه هشتادی ها ، زن و خانواده و مسجد و تشکل های مسجدی در حال برگزاری است که فعالان فرهنگی کانون های مساجد می توانند تا 15 اسفند ماه ایده های خود را در این رویداد ثبت کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین افکار با بیان اینکه این اولین رویداد ایده پردازی ذر سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد است، افزود: در این رویداد بعد از برگزاری مرحله حضوری رویداد که صاحبان ایده های برگزیده به ارائه و دفاع از ایده های خود خواهند پرداخت ، از 8 ایده برترحمایت مالی برای اجرای ایده انجام خواهد شد.

 

گفتنی است: اولین رویداد ایده پردازی بچه های مسجد با عنوان «ایده شو» ویژه کانون های مساجد خراسان رضوی به ابتکار ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی در حال اجرا است.