کانون‌های مساجد مرکزی برای پرورش و تربیت نسل جوان به شمار می‌آیند
کانون‌هاي مساجد مرکزي براي پرورش و تربيت نسل جوان به شمار مي‌آيند
آیت الله اشرفی شاهرودی؛

کانون‌های مساجد مرکزی برای پرورش و تربیت نسل جوان به شمار می‌آیند

آيت الله اشرفي شاهرودي، با اشاره به اهميت گسترش فعاليت‌هاي فرهنگي در مساجد؛ کانون هاي فرهنگي را يک مرکز براي پرورش و تربيت نوجوانان دانست و افزود: نسل جوان بايد خود را براي آباد کردن اين کشور آماده کند.
شناسه خبر : 45234 تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان خراسان رضوی،  تعدادی از نوجوانان مسجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مشهد مقدس به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری به دیدار حضرت آیت الله اشرفی شاهرودی از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان رفتند.

 

در این دیدار که در بیت معظم له برگزار شد؛ آیت الله اشرفی شاهرودی با تاکید بر اینکه کار برای خدا ماندگار می شود، گفت: رمز ماندگاری شهدا بویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همین اخلاص و کار و تلاش مجاهدانه و خستگی ناپذیر بود.

 

آیت الله اشرفی شاهرودی با بیان اینکه امروز در دنیای اسلام فقط  کشور جمهوری اسلامی ایران مهد و مرکز نشر فرهنگ ناب محمدی است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را همین دلهای پاک و با اخلاص جوانان و نوجوانان این مرزبوم به نتیجه و پیروزی رساند.

 

استاد حوزه علمیه خراسان ضمن اعلام خرسندی از فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد و تشکیل کانون های مساجد به عنوان یک مرکز برای فعالیت های مذهبی افزود: کانون های مساجد نوجوانان و جوانان را برای آینده نظام اسلامی تربیت  کنند .

 

وی در ادامه با تبریک روز جوان به نوجوانان حاضر در جلسه توصیه کرد که اولا موضوع درس و پرورش علمی خودشان را با جدیت پیگیری کنند که علم و دانش برای آینده این کشور حیاتی است و همچنین تقوا و پرهیز از گناه را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

گفتنی است ؛ حضرت آیت الله اشرفی شاهروی از اساتید برجسته حوزه علمیه خراسان و از شاگردان حضرت امام خمینی ره هستند و از پیشگامان انقلاب و از یاران مقام معظم رهبری هستند.