ظرفیت کانون‌های مساجد بستر مناسبی برای حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های مسجدی است
ظرفيت کانون‌هاي مساجد بستر مناسبي براي حضور جوانان و نوجوانان در فعاليت‌هاي مسجدي است
امام جمعه تربت حیدریه:

ظرفیت کانون‌های مساجد بستر مناسبی برای حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های مسجدی است

حجت الاسلام معلمي با اشاره به فعاليت هاي گسترده کانون هاي مساجد بر توجه به مقوله هنر و آموزش هاي مهارتي در کانون هاي فرهنگي هنري تاکيد کرد.
شناسه خبر : 45308 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۷:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی، حجت الاسلام «سید محمد معلمی» امام جمعه تربت حیدریه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و در جمع مدیران منتخب شهرستان تربت حیدریه شبکه کانون های مساجد را ظرفیت و بستر مهمی برای حضور جوانان  و نوجوانان در فعالیت های مسجدی برشمرد.

 

حجت الاسلام معلمی با تاکید بر اینکه امروز باید همه فعالان فرهنگی و هنری با انسجام و برنامه ریزی دقیق بتوانند فرزندان این مرزبوم را برای اداره این نظام آماده کنند گفت : تجربه مساجد موفق نشان می دهد برنامه های آموزشی با بهره گیری از ابزار هنر کارآمد و موثر است.

 

امام جمعه تربت حیدریه با بیان اینکه باید کانون های فرهنگی هنری مساجد و فعالان این عرصه تقویت شوند و از فعالیت های فرهنگی کانون ها حمایت شود ابراز داشت : مساجد فعالیت های خود را به اقامه نماز محدود نکنند و با برنامه ریزی فرهنگی ویژه جوانان و نوجوانان مساجد را پویا و جذاب کنند.

 

در این دیدار که تعدادی از کانون های منتخب شهرستان تربت حیدریه هم حضور داشتند حجت الاسلام افکار مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی بااشاره به اینکه بیش از 120 هزار نفر در استان عضو کانون های فرهنگی هنری هستند گفت : باید به هدف تاسیس کانون بر اساس برنامه ششم توسعه در مناطق محروم و روستاهای بالای 1000 نفر جمعیت  برسیم.

 

حجت الاسلام افکار مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با تاکید بر استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در عرصه فعالیت های فرهنگی ابراز داشت : تلاش ما بر این است که کانون های فرهنگی هنری مساجد را در عرصه فعالیت های هنری و آموزشی و مهارتی توانمند کنیم.

 

گفتنی است؛ در این دیدار که در دفتر امام جمعه تربت حیدریه برگزار شد مسئولین فرهنگی شهرستان  نیز حضور داشتند.