آئین رونمایی از کتاب «توهم و خیانت» با مشارکت ستاد کانون‌های مساجد خراسان رضوی برگزار شد
آئين رونمايي از کتاب «توهم و خيانت» با مشارکت ستاد کانون‌هاي مساجد خراسان رضوي برگزار شد

آئین رونمایی از کتاب «توهم و خیانت» با مشارکت ستاد کانون‌های مساجد خراسان رضوی برگزار شد

حجت الاسلام افکار از برگزاري مراسم رونمائي از کتاب " توهم و خيانت"سرگذشت مشهورترين جاسوس زن موساد "امينه داوود المفتي"با مشارکت ستاد فهماي خراسان رضوي خبر داد.
شناسه خبر : 45310 تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۲۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هری مساجد خراسان رضوی از برگزاری آئین رونمایی از کتاب « توهم و خیانت » سرگذشت مشهورترین جاسوس زن موساد "امینه داوود المفتی" خبر داد.

 

حجت الاسلام حسن افکار مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی ، با اشاره به همکاری و تعامل ستاد کانون های مساجد استان با نهاد کتابخانه های عمومی در ترویج و توسعه فعالیت های کتاب و کتابخوانی گفت : فعالیت های عرصه کتاب و کتابخوانی را با مشارکت کانون های مساجد گسترش خواهیم داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در عرصه جهاد تبیین ورود کنند ابراز داشت : ترویج فرهنگ مطالعه و معرفی آثار فاخر در حوزه های فرهنگی و سیاسی از اقدامات مهم در عرصه جهاد تبیین است.

 

گفتنی است ؛این کتاب در خصوص زندگی زنی ۸۸ ساله است که در دهه ۷۰ میلادی به عنوان جاسوس موساد فعالیت می‌کرد. این کتاب به بیان بسیاری از شیوه‌ها و کارکردهایی می‌پردازد که برای ملت ما موضوعیت دارد و در راستای ارتقای سواد امنیتی است.

کلمات کلیدی: کانون های مساجد