مسابقات حفظ قرآن برهان برگزیدگان خود را شناخت/هزار نوجوان در بخش حفظ جزء یک و دو شرکت داشتند
مسابقات حفظ قرآن برهان برگزيدگان خود را شناخت/هزار نوجوان در بخش حفظ جزء يک و دو شرکت داشتند
مدیر کانون فرهنگی هنری برهان مشهد خبر داد:

مسابقات حفظ قرآن برهان برگزیدگان خود را شناخت/هزار نوجوان در بخش حفظ جزء یک و دو شرکت داشتند

ضابطيان، از برگزاري اختتاميه مسابقه حفظ قرآن برهان به مناسبت ايام بزرگداشت 18 اسفند خبر داد و گفت: هزار نوجوان تنها در بخش حفظ جزء‌هاي يک و دو شرکت داشتند.
شناسه خبر : 45651 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۱۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان رضوی: مصطفی ضابطیان مدیر کانون فرهنگی هنری برهان مشهد از برگزاری مراسم اختتامیه و اعلام برندگان مسابقه حفظ قرآن «برهان» بمناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری برهان مشهد با بیان اینکه  این مسابقات که ویژه نوجوانان  دختر و پسر 8 تا 16 سال برگزار شد گفت : در این دوره از مسابقات، هزار نوجوان مشهدی در مسابقه حفظ جزء یک و دو قرآن شرکت داشتند.

 

وی با تشریح فرآیند اجرائی این مسابقه قرآنی که سومین دوره آن برگزار شد ابراز داشت : انس نوجوانان با قرآن و توجه خانواده ها به موضوع اهمیت تربیت و پرورش این نسل ارزشمند و آینده ساز این کشور از اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

 ضابطیان با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری برهان رسالت خود را تربیت نسل قرآنی می داند گفت : این مسابقات با حمایت های خیرین و مسئولین نهاد های فرهنگی استان و به همت ستاد کانون های مساجد استان برگزار شد و امیدواریم در سال 1402 این مسابقات را گسترده و با بخش های دیگری برگزار کنیم .

 

گفتنی است ؛ اختتامیه این مسابقات با حضور حسین زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و حجت الاسلام افکار مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی و مسئولین استانی در مرکز جامعه الحسین مشهد برگزار شد.