دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی با فعالان کانون فرهنگی جواد الائمه مشهد مقدس
ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان خراسان رضوي با فعالان کانون فرهنگي جواد الائمه مشهد مقدس
به بهانه 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های مساجد ؛

دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی با فعالان کانون فرهنگی جواد الائمه مشهد مقدس

حجت الاسلام افکار، با حضور در جمع فعالان فرهنگي کانون فرهنگي هنري جواد‌الائمه مشهد مقدس از تلاش هاي جوانان و نوجوانان اين کانون تقدير کرد.
شناسه خبر : 45652 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان رضوی: حجت الاسلام و المسلمین «حسن افکار»  بمناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد درجمع فعالان فرهنگی کانون فرهنگی هنری جواد الائمه مشهد حضور پیدا کرد.

مدیر ستاد کانون های مساجد  خراسان رضوی با اشاره به اهمیت و اهداف تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت : کانون های مساجد باید به مراکز رشد و ارتقاء و پرورش استعداد های فرهنگی و هنری بوِیژه برای نسل جوان و نوجوان تبدیل شوند.

وی با بیان اینکه امروز همه فعالان و دلسوزان عرصه فرهنگی در کشور تشتت و اختلاف سلیقه و نظر را کنار بگذارند ابراز داشت : کانون های فرهنگی هنری در مساجد باید بازوان فرهنگی و اجرائی ائمه جماعات و متولیان مسجد باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد در این نشست صمیمی که فعالان فرهنگی کانون و هیئت امنای مسجد طاها نیز حضور داشتند، ضمن تقدیر از همراهی امام جماعت و هیئت امنای مسجد با کانون ابراز داشت : باید همه با برنامه ریزی و انسجام تشکیلاتی برای تربیت آینده سازان این کشور گام برداریم.

گفتنی است ؛ در این نشست صمیمی از فعالان فرهنگی کانون جوادالائمه تقدیر به عمل آمد.