کانون های فرهنگی هنری پویائی و ارتقاء عملکرد مساجد را فراهم کردند
کانون هاي فرهنگي هنري پويائي و ارتقاء عملکرد مساجد را فراهم کردند
مولوی غلام محمد توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد ؛

کانون های فرهنگی هنری پویائی و ارتقاء عملکرد مساجد را فراهم کردند

مولوي توکلي با اشاره به کارکرد هاي مسجد در عصر رسول الله ، مسجد را بستر خوبي براي جهاد تبيين دانستند.
شناسه خبر : 46429 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در سفری یک روزه به شهرستان تایباد ، با مولوی غلام محمد توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد دیدار و گفتگو کرد.

 

مولوی غلام محمد توکلی امام جمعه اهل تسنن تایباد در این دیدار با تاکید بر اینکه باید مساجد در عرصه های فرهنگی و هنری نقش آفرین باشند ، گفت : کانون های فرهنگی هنری در مساجد عامل ونقش مهمی در پویائی و ارتقاء عملکرد مساجد دارند و باید این مجموعه های فرهنگی تقویت شوند.

 

امام جمعه اهل سنت شهرستان تایباد با اشاره به کارکردهای گوناگون مسجد در عصر رسول الله صلی الله که محور جامعه اسلامی بود ابراز داشت : باید مساجد پویائی و نشاط خود را حفظ کنند و جوانان و نوجوانان در مساجد مورد تکریم و احترام قرار بگیرند.

 

«مولوی غلام محمد توکلی » با بیان اینکه در این شهرستان بین اهل نسنن و تشیع وحدت و همدلی خوبی برقرار است و همه کنار هم برای اعتلای این نظام اسلامی تلاش می کنیم اضار داشت : تاسیس کانون های فرهنگی هنری در مساجد اهل سنت قابل تقدیر و ارزشمند است.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در این دیدار با اشاره به اینکه وحدت اهل سنت و تشیع در امانتداری از میراث رسول اکرم صلی الله مهم است ، گفت : در شهرستان تایباد 13 کانون اهل سنت مشغول فعالیت هستند.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کانون های مساجد از مجموعه های مهم و نقش آفرین در عرصه فرهنگی و هنری هستند ابراز داشت : نگاه ستاد کانون های مساجد در ارائه خدمات به کانون های اهل سنت و اهل تشیع یکسان است.