مدیران کانون های فرهنگی هنری مصداق عامران و آباد کنندگان مساجد هستند
مديران کانون هاي فرهنگي هنري مصداق عامران و آباد کنندگان مساجد هستند
حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی؛

مدیران کانون های فرهنگی هنری مصداق عامران و آباد کنندگان مساجد هستند

حسن افکار در نشست هم انديشي مديران کانون هاي شهرستان تايباد به نقش آفريني کانون ها در نهضت بازگشت به مسجد تاکيد کردند.
شناسه خبر : 46433 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از خراسان رضوی ، اولین نشست هم اندیشی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تایباد در سال 1402 با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد.

 

حجت الاسلام افکار مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی در این نشست با تاکید بر حضور موثر کانون های فرهنگی هنری در عرصه فعالیت های فرهنگی هنری ، گفت : مدیران کانون های مساجد مصداق عامرین و آباد کنندگان مساجد هستند. و باید قدر این فرصت را همه ارج بنهیم.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با اشاره به برگزاری رویداد فهما در سطح کانون های مساجد به عنوان یک فعالیت منسجم و هماهنگ ابراز داشت : کانون های مساجد در اجرا و ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد اهتمام ویژه داشته باشند.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به آیه 18 سوره مبارکه توبه و ویژگی های آباد کنندگان مساجد افزود : توفیق خدمت به مسجد و عمران و آبادی معنوی مسجد توفیق ونعمت بزرگی است که باید قدر این فرصت بدانیم.

 

گفتنی است در این نشست که با حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تایباد برگزار شد ، تعدادی از مدیران کانون های مساجد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات حود پرداختند.