تجلیل از هنرمند مسجدی کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی
تجليل از هنرمند مسجدي کانون هاي فرهنگي هنري خراسان رضوي
بمناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ؛

تجلیل از هنرمند مسجدی کانون های فرهنگی هنری خراسان رضوی

حسين صيادي مربي و آهنگساز گروه سرود کانون فرهنگي هنري انگيزه مشهد به عنوان هنرمند برتر مسجدي معرفي شد.
شناسه خبر : 46447 تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، در جلسه وبیناری بمناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی ، از حسین صیادی مربی و آهنگساز کانون فرهنگی هنری انگیزه مشهد به عنوان هنرمند مسجدی برتر تجلیل بعمل آمد.

 

حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در این جلسه وبیناری با بیان اهمیت پرداختن به مقوله هنر امقلابی و ارزشی ، گفت: کانون های مساجد بهترین بستر برای کشف و پرورش استعداد های هنری است.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید هنرمندان و فعالان هنری کانون های مساجد در زمینه های مختلف توانمند شوند ابراز داشت : ابزار هنر بویژه هنر متعالی و اسلامی مناسبترین و جذاب ترین روش انتقال مفاهیم ارزشی و انقلابی و اسلامی است .

 

در این نشست وبیناری که بصورت سراسری و به ابتکار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد ، حسین صیادی از اعضای کانون انگیزه مشهد و مربی و آهنگساز و سرپرست گروه سرود به عنوان هنرمند مسجدی برتر تجلیل بعمل آمد.

 

گفتنی است «حسین صیادی» مربی و آهنگساز کانونی در مسابقات و جشنواره های مختلف رتبه ها و مقامات متعددی را کسب نموده است که ازجمله به رتبه اول در جشنواره آواها و نغمه ها در سال 89 ، رتبه اول در جشنواره سرود رضوی ،ر تبه اول جشنواره سرود سردار آسمانی و سایر رتبه ها اشاره کرد.