مسابقات قرآنی مدهامتان بستر مناسبی برای کشف و پرورش استعداد های قرآنی بچه های مسجدی را فراهم کرده است
مسابقات قرآني مدهامتان بستر مناسبي براي کشف و پرورش استعداد هاي قرآني بچه هاي مسجدي را فراهم کرده است
مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی ؛

مسابقات قرآنی مدهامتان بستر مناسبی برای کشف و پرورش استعداد های قرآنی بچه های مسجدی را فراهم کرده است

حسن افکار از برگزاري شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان درکانون هاي فرهنگي هنري مساجد خبر داد.
شناسه خبر : 46663 تاریخ انتشار : ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۵

حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در گفتگو با ستاد ارتباطات و رسانه (فهما) از خراسان رضوی ، از برگزاری شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در11 رشته و با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد.

 

حجت الاسلام حسن افکار مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان  در رشته های مختلف و متنوع فعالیت های قرآنی ، گفت : در این دوره از مسابقات بخش مساجد پایگاه های قرآنی و استعداد یابی قرآنی نیز اضافه شده است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه امروز باید فضای جامعه را بسمت آموزه ها و معارف قرآنی سوق دهیم ابراز داشت : مسابقات قرآنی مدهامتان فضای مناسبی را برای ترویج معارف قرآنی و آشنا کردن نوجوانان با برنامه ها و فعالیت قرآنی را فراهم نموده است .

 

مدیر ستاد فهمای خراسان رضوی با بیان اینکه در دوره شانزدهم مسابقات قرآنی مدهامتان به موضوه نوجوانان توجه ویژه ای شده است اظهار داشت : مسابقات قرآنی مدهامتان سه مقطع سنی رده سنی زیر 7 سال و رده سنی 7 تا 16 سال و رده سنی 17 تا 30 سال برگزار می شود.

 

«حسن افکار» با بیان اینکه این مسابقات در عرصه تولیدات هنری کانون ها نیز ورود کرده است تصریح کرد : در این مسابقات کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند تولیدات هنری خود را با موضوعات قرآنی در سامانه بچه های مسجد ارسال کنند.

 

گفتنی است شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در مرحله استانی بصورت مجازی و در بستر سامانه بچه های مسجد برگزار خواهد شد و برگزیدگان در مرحله کشوری بصورت حضوری باهم به رقابت خواهند پرداخت.

 

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقات تا پایان اردبیهشت به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.