تجلیل از سه مدیر کانون فرهنگی هنری که معلم هستند
تجليل از سه مدير کانون فرهنگي هنري که معلم هستند
به مناسبت روز بزرگداشت مقام معلم انجام شد؛

تجلیل از سه مدیر کانون فرهنگی هنری که معلم هستند

حجت الاسلام و المسلمين حسن افکار، امروز با حضور در سه مدرسه از سه مدير کانون فرهنگي هنري که کسوت معلمي داشتند، تجليل کرد.
شناسه خبر : 46842 تاریخ انتشار : ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار صبح امروز با حضور در سه مدرسه از سه مدیر کانون فرهنگی هنری که کسوت معلمی داشتند تجلیل کرد.

 

بنا بر این گزارش، در این برنامه از سه مدیر کانون فرهنگی هنری که در مقام معلم در حال فعالیت هستند با حضور در مدارس این مدیران از آن ها تجلیل بعمل آمد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در این برنامه ها با اشاره به حدیث «مَن عَلَّمَني حَرفًا فَقَد صَيِّرَني عَبدًا» از امیرالمومنین (ع)، گفت: پاسداشت مقام معلم و تجلیل از زحمات معلمان، تکریم علم و دانش است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه فعالیت در عرصه فرهنگی و تربیتی و پرورش نوجوانان این مرزبوم در مساجد و کانون های فرهنگی هنری نیز ارزشمند است، ابراز داشت: مدیران کانون هایی که افتخار معلمی را نیزدر کارنامه خود دارند وظیفه سنگینی را بردوش می کشند که باید از تلاش های این عزیزان نیز قدردانی شود.