کانون های مساجد نقش مهمی در ترویج فعالیت های قرآنی دارند
کانون هاي مساجد نقش مهمي در ترويج فعاليت هاي قرآني دارند
نخبه قرآنی:

کانون های مساجد نقش مهمی در ترویج فعالیت های قرآنی دارند

قائمي گفت: مسابقات قرآني مدهامتان يکي از مسابقات شاخص و ممتاز در عرصه فعاليت هاي قرآني است که مي تواند در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد و فعاليت هاي قرآني نقش بسزائي داشته باشند.
شناسه خبر : 47149 تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۷

زهرا قائمی در گفت وگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان خراسان رضوی، مسابقات قرآنی مدهامتان را یکی از شاخص ترین مسابقات قرآنی کشور دانست.

 

بانوی فعال قرآنی که خود از متسابقین دوره های قبلی مسابقات قرآنی مد هامتان بوده است و دارای رتبه نیز است، با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان نهاد مردمی در عرصه فعالیت های قرآنی می توانند نقش بسزائی در توسعه فعالیت های قرآنی داشته باشند، گفت: مسابقات مدهامتان به دلیل تنوع رشته ها و فراگیری بیشتر از لحاظ سنی یکی از از جذاب ترین مسابقات قرآنی به شمار می رود.

 

این فعال قرآنی که در حال حاضر به عنوان استاد قرآن مشغول تربیت نوجوانان است با تاکید بر اینکه باید نسبت به فعالیت های قرآنی و فعالان قرآنی توجه ویژه ای کنند. ابراز داشت: برای سلامت روحی و روانی جامعه باید به سمت آموزه های قرآنی برویم و معارف قرآنی را در بین نوجوانان با استفاده از روش های جذاب و بروز ترویج دهیم.

 

گفتنی است، این بانوی فعال قرآنی در دوره پانزدهم مسابقات قرآنی مدهامتان از راه یافتگان رشته قرائت از استان خراسان رضوی به مرحله کشوری بود.