تکریم مدیر کانون فرهنگی هنری امام محمد باقر (ع) مشهد
تکريم مدير کانون فرهنگي هنري امام محمد باقر (ع) مشهد

تکریم مدیر کانون فرهنگی هنری امام محمد باقر (ع) مشهد

افکار، کانون فرهنگي هنري امام محمد باقر(ع) از کانون هاي موفق و شاخص استان بوده و همواره در فعاليت هاي فرهنگي هنري پيشتاز است.
شناسه خبر : 47168 تاریخ انتشار : ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، امروز حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با حضور در کانون فرهنگی هنری امام محمد باقر(ع) از زحمات مدیر قبلی این کانون تقدیر به عمل آورد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خرزاسان رضوی با اشاره به تلاش های خالصانه محمد جعفری مدیر قبلی کانون امام محمد باقر(ع) ، گفت: کانون فرهنگی هنری امام محمد باقر (ع) هموراه در این سال ها جزء کانون های شاخص وفعال بوده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه خدمت در مسجد و تلاش برای عمران معنوی و فرهنگی مسجد نعمت بزرگی است که باید همه ما قدر این فرصت را بدانیم ، ابراز داشت : حضور در عرصه مدیریت فرهنگی در مساجد وظیفه سنگینی است که باید تلاش کنیم که در این زمینه سربلند باشیم.

 

گفتنی است در این نشست حجت الاسلام فاطمی به عنوان مدیر جدید کانون معرفی شد و از زحمات محمد جعفری مدیر قبلی کانون تقدیر بعمل آمد.