کانون فرهنگی هنری شیفتگان ولایت امیرالمومنین (ع) مشهد میزبان دختران قهرمان ورزشی می شود
کانون فرهنگي هنري شيفتگان ولايت اميرالمومنين (ع) مشهد ميزبان دختران قهرمان ورزشي مي شود
بمناسبت روز دختر؛

کانون فرهنگی هنری شیفتگان ولایت امیرالمومنین (ع) مشهد میزبان دختران قهرمان ورزشی می شود

کاووسي گفت : بمناسبت روز دختر کانون شيفتگان ولايت اميرالمومنين (ع) ويژه برنامه دورهمي دخترانه با حضور دختران قهرمان ورزشي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 47317 تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

جواد کاووسی مدیر کانون فرهنگی هنری شیفتگان ولایت امیر المومنین (ع) مشهد در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، از برگزاری دورهمی ورزشی دخترانه با حضور دختران قهرمان ورزشی خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شیفتگان ولایت امیرالمومنین (ع) با اشاره به بزرگداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر ، گفت : ویژه برنامه دورهمی ورزشی دخترانه با حضور قهرمانان کشوری ورزشی به همت کانون شیفتگان ولایت برگرار می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه در این ایام برخی با شعار های هنجار شکنانه در صدد بودند حیثیت بانوان و دختران ایران زمین را خدشه دار کنند باید متولیان فرهنگی با معرفی و برجسته کردن موفقیت های دختران این سرزمین ، نوجوانان و جوانان را با الگوها و قهرمانان ملی خود آشنا کنند ابراز داشت : در این دورهمی دخترانه که بمناسبت روز دختر برگزار می شود ، هانیه همتیان ، سمیرا ارم ، ندا شهسواری ، ریحانه مبینی از قهرمانان ورزشی کشوری و آسیائی حضور خواهند داشت.

 

گفتنی است این برنامه به همت کانون شیفتگان ولایت امیرالمومنین (ع) و با همکاری مجموعه های فرهنگی به مناسبت روز دختر برگزار خواهد شد.