دختران عضو کانون در برنامه «شادمانه دخترانه» میزبان دختران شهر خواهند شد
دختران عضو کانون در برنامه «شادمانه دخترانه» ميزبان دختران شهر خواهند شد
مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (عج) نیشابور؛

دختران عضو کانون در برنامه «شادمانه دخترانه» میزبان دختران شهر خواهند شد

حسيني گفت : ويژه برنامه شادمانه دخترانه به همت کانون فرهنگي هنري قائم آل محمد(عج) و دختران عضو کانون براي دختران نيشابور برگزار مي شود.
شناسه خبر : 47325 تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، سید علی حسینی مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (عج ) نیشابور ، از برگزاری برنامه شادیپیمائی و جشن دخترانه با عنوان «شادمانه دخترانه» به مناسبت روز دختر خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قائم آل محمد (عج ) نیشابور، با بیان اینکه روز دختر باید دختران ما یک روز شاد و به یاد ماندنی را تجربه کنند ، گفت : با ابتکار دختران عضو کانون ویژه برنامه شادمانه دخترانه با برنامه متنوع فرهنگی و مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی در روز دختر ویژه دختران نیشابور برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شهر نیشابور شهر متبرک به قدوم حضرت امام رضا (ع) هست و در این شهر حدیث ماندگار سلسله الذهب از زبان امام هشتم بیان شد ، ابراز داشت : باید فعالان فرهنگی قدر این تاریخ ماندگار و ارزشمند را بدانند و برای حفظ و پاسداشت این مهم با تمام توان تلاش کنند.

 

«سیدعلی حسینی » با تشریح برنامه های این روز اظهار داشت : در این روز مراسم شادپیمائی با حضور دختران و بانوان از میدان آزادی شهر به سمت آبشار دررود با اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و مسابقات هنری و ورزشی برگزار خواهد شد.