مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از بهترین فرصت های قرآنی برای فعالان قرآنی است
مسابقات قرآني مدهامتان يکي از بهترين فرصت هاي قرآني براي فعالان قرآني است
نخبه قرآنی؛

مسابقات قرآنی مدهامتان یکی از بهترین فرصت های قرآنی برای فعالان قرآنی است

رضا حسني : کانون هاي فرهنگي هنري به دليل شبکه گسترده فرهنگي که دارند بايد محمل و مبداء دورهمي هاي قرآني نوجوانان باشند.
شناسه خبر : 47382 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۰۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، رضا حسنی از فعالان قرآنی و برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان ، مسابقات قرآنی مدهامتان را از لحاظ کمی و کیفی یکی از مسابقات ممتاز و مطرح کشور معرفی کرد.

 

برگزیده مسابقات قرآنی مدهامتان در دوره های قبلی با بیان اینکه باید فعالیت قرآنی در جامعه توسعه بدهیم و مسئولین فرهنگی کشور این فعالیت ها را تقویت و حمایت کنند ، گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به شبکه گسترده قرآنی که دارند می توانند محمل خوبی برای دورهمی های قرآنی نوجوانان و جوانان باشند.

 

این فعال قرآنی با اشاره به برگزاری خوب و سطح بالای مسابقات قرآنی مدهامتان در سطح استانی و کشوری و در رده های سنی مختلف ابراز داشت : این رقابت های قرآنی انگیزه فعالان قرآنی را برای رشد و تعالی افزایش می دهد و نقش مهمی در ترویج فعالیت های قرآنی دارد.

 

«رضا حسنی » از اساتید و مربیان قرآنی که در شهر تربت حیدریه فعالیت می کند با تاکید بر تقویت و حمایت این مسابقات بویژه مسابقات مدهامتان اظهار داشت : نوجوانان و جوانان با حضور در این مسابقات با تجربه ها و فعالان قرآنی آشنا می شوند.

 

گفتنی است رضا حسنی در سال 98 رتبه اول رشته حفظ کل را در مسابقات مدهامتان کسب کرده بود و جزء برگزیدگان مسابقات قرآنی اوقاف است.