اعضای کانون میهمان اردوی علمی وفرهنگی « ایران قوی» شدند
اعضاي کانون ميهمان اردوي علمي وفرهنگي « ايران قوي» شدند
مدیر کانون فرهنگی هنری دارالمومنین مشهد:

اعضای کانون میهمان اردوی علمی وفرهنگی « ایران قوی» شدند

پريزاد گفت : اردوي علمي و فرهنگي «ايران قوي» با هدف آشنائي نوجوانان با دستاوردها و توانمندي هاي علمي انقلاب اسلامي برگزار شد.
شناسه خبر : 47384 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، مصطفی پریزاد مدیر کانون فرهنگی هنری دارالمومنین روستای خلق آباد مشهد از برگزاری اردوی علمی و فرهنگی « ایران قوی » ویژه نوجوانان به همت کانون خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دارالمومنین مشهد با بیان اینکه نوجوانان ما با دستاوردها و توانمندی های انقلاب اسلامی ایران آشنائی کمی دارند ، گفت : اردوهای ایران قوی برای بیان دستاوردهای جوانان این مرزبوم و توانمندی های علمی کشور عزیزمان طراحی و اجرا می شود.

 

وی با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین و بیان نقاط قوت نظام اسلامی ، ابراز داشت : فعالان فرهنگی باید در این زمینه با برنامه ریزی و انسجام ورود کنند و موضوع جهاد تبیین را در مراکز فرهنگی و کانون های مساجد در اولویت قرار دهند.

 

«مصطفی پریزاد» با تشریح برنامه های اردوی فرهنگی ایران قوی ، برگزاری کلاس سواد رسانه ای و دورهمی های معرفتی و بازدید از مراکز علمی را از جمله برنامه های این اردو ها برشمرد و افزود : این اردوها بصورت مستمر و فصلی برگزار خواهد شد.