تقویت کانون های مساجد در اولویت کاری مسئولان قرار بگیرد
تقويت کانون هاي مساجد در اولويت کاري مسئولان قرار بگيرد
امام جمعه شهرستان گناباد:

تقویت کانون های مساجد در اولویت کاری مسئولان قرار بگیرد

حجت الاسلام صادقي نسب گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد از نهادهاي مبارک و مولود انقلاب اسلامي است که بايد تقويت شوند.
شناسه خبر : 47821 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۴۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن صادقی نسب، امام جمعه شهرستان گناباد با حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار، مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

 

امام جمعه گناباد در این دیدار که با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری رابط شهرستان برگزار شد با اشاره به نقش مساجد در جهت دهی و هدایت فرهنگی جامعه در طول تاریخ ، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از مولودهای بابرکت انقلاب اسلامی است که باید مسئولین فرهنگی این مراکز مهم را تقویت کنند.

 

«حجت الاسلام حسن صادقی نسب » با تاکید بر اینکه امروز باید به فرموده رهبر انقلاب بصورت ید واحده در برابر فتنه ها و تلاش های دشمنان اسلام و نطام اسلامی بایستیم ، ابراز داشت : کانون های مساجد همواره در این سال ها از مراکز اثرگذار در عرصه فرهنگی کشور بودند.

 

در این دیدار حجت الاسلام حسن افکار مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با ارائه گزارشی از وضعیت کانون های فرهنگی هنری شهرستان گناباد اظهار داشت : کانون های مساجد شهرستان گناباد از پیشتازان در عرصه فعالیت های مسجدی هستند.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با تشریح اقدامات ستاد کانون های مساجد استان به برنامه های اوقات فراغت سال اشاره کرد و گفت : امیدواریم امسال با توجه به شرایط خوب کشور از لحاظ شیوع بیماری کرونا و برنامه ریزی های منسجم که انجام شده است و با همراهی کانون ها سال خوبی را در تابستان برای نوجوانان داشته باشیم .

 

گفتنی است در این نشست از چهار مدیر کانون رابط شهرستان گناباد تحلیل به عمل آمد.