ویژه برنامه «فرزندان روح الله» در کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود
ويژه برنامه «فرزندان روح الله» در کانون هاي مساجد خراسان رضوي برگزار مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

ویژه برنامه «فرزندان روح الله» در کانون های مساجد خراسان رضوی برگزار می شود

حجت الاسلام افکار : امام خميني (ره) مسجد را سنگر معرفي کرد و ما بايد امروز براي پويائي اين سنگر مهم و مقدس با اقتضائات امروز تلاش کنيم.
شناسه خبر : 48100 تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری ویژه برنامه های ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تحت عنوان «فرزندان روح الله» خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به فرمایش حضرت امام حمینی (ره) که مساجد را سنگر می دانستند گفت : دلسوزان و متولیان و تلاشگران عرصه فرهنگی مساجد باید این بیان امام راحل را سرلوحه خود قرار بدهند و مسجد را سنگر فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و مکانی برای حضور جوانان و نوجوانان قرار بدهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در ایام ارتحال حضرت امام (ره) کانون های فرهنگی هنری مساجد یاد و نام امام را گرامی خواهند داشت ، ابراز داشت : راه امام و اهداف امام باید به نوجوانان و جوانان در مساجد بازگو شود.

 

«حسن افکار» با تاکید بر اینکه باید امروز مساجد را پویاتر از همیشه در جامعه معرفی کنیم و برای این موضوع برنامه داشته باشیم گفت : کانون های مساجد به جهت شبکه گسترده ای که دارد باید دراین موضوع پیشتاز باشند.