مشارکت کانون های مساجد خراسان رضوی در ویژه برنامه «قرار زیارت»
مشارکت کانون هاي مساجد خراسان رضوي در ويژه برنامه «قرار زيارت»
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

مشارکت کانون های مساجد خراسان رضوی در ویژه برنامه «قرار زیارت»

حجت الاسلام افکار : ويژه برنامه قرار زيارت به مناسبت 23 ذي القعده روز زيارتي امام رضا عليه السلام با مشارکت کانون هاي فرهنگي هنري مشهد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 48298 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۵۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از مشارکت کانون های مساجد مشهد در طرح «قرار زیارت» حبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به 23 ذی القعده سالروز شهادت حضرت رضا علیه السلام و ایام خاص زیارتی امام رضا علیه السلام ، گفت : در این طرح مردم مشهد به نیابا از کسانی که امکان تشرف به حرم مطهر رضوی را ندارند به زیارت می روند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در این طرح کانون های فرهنگی هنری شهر مشهد نیز مشارکت خواهند داشت ، ابراز داشت : این پویش اقدامی حسنه و نیکو برای ترویج فرهنگ زیارت و اشتراک ثواب زیارت است.

 

«حسن افکار» گفت : در این پویش افراد می توانند به نیابت از شهدا بویژه شهدای مدافع حرم به یارت بروند و ثواب این زیارت رابه روح این شهدا هدیه بدهند.

 

گفتنی است مدیر ستاد کانون های مساجد نیز در این طرح شرکت دارند و به نیابت از شهید جواد محمدی مفرد نایب الزیاره خواهند بود.