مسابقات قرآنی مدهامتان مناسب ترین بستر برای انس نوجوانان با قرآن است
مسابقات قرآني مدهامتان مناسب ترين بستر براي انس نوجوانان با قرآن است
نخبه قرآنی:

مسابقات قرآنی مدهامتان مناسب ترین بستر برای انس نوجوانان با قرآن است

علي ولايتي : کانون هاي فرهنگي هنري مساجد به عنوان يک نهاد مردمي نقش محوري در توسعه و ترويج فعاليت هاي قرآني را دارند.
شناسه خبر : 48450 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، علی ولایتی از مربیان قرآنی و برگزیده مسابقات قرآنی برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان را بستر مناسبی برای انس نوجوانان با قرآن دانست.

 

برگزیده مسابقات قرآنی با اشاره به اینکه قرآن و انس با قرآن می تواند سلامت روح و روان را به همه افراد بویژه جوانان و نوجوانان هدیه کند،گفت : مسابقات قرآنی مدهامتان به عنوان یکی از مسابقات مطرح و مورد توجه در کشور می تواند محمل و فضای خوبی را برای رقابت ها و فعالیت های قرآنی ایجاد کند و باید این نوع از مسابقات تقویت شوند و توسعه پیدا کنند.

 

این مربی قرآنی که شهر جوین در جلسات قرآنی به تربیت نوجوانان مشغول است با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به اینکه مردمی و گستردگی شبکه دارند می توانند در ترویج فرهنگ قرآنی نقش موثری داشته باشند و متولیان این مراکز باید با شیوه های خلاقانه و جذاب به طراحی و اجرای فعالیت های قرآنی بپردازند.

 

«علی ولایتی» راه اندازی کرسی های تلاوت قرآن را در کانون های فرهنگی هنری مساجد یک اقدام حلاقانه و موثر دانست و ابراز داشت : امید درام که با جلسات و پایگاه های قرآنی در مساجد نوجوانان و جوانان کشورمان را با فرهنگ قرآنی تربیت و برای ایفای نقش در جامعه آماده کنیم .

 

گفتنی است علی ولایتی از مربیان قرآنی شهرستان جوین استان خراسان رضوی و از برگزیدگان مسابقات قرآنی مدهامتان و اوقاف و آموزش و پرورش می باشند.