کانون های مساجد میزبان دانش آموزان و خانواده بزرگ فرهنگیان در طرح « مسجد ، کانون نشاط» می شوند
کانون هاي مساجد ميزبان دانش آموزان و خانواده بزرگ فرهنگيان در طرح « مسجد ، کانون نشاط» مي شوند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

کانون های مساجد میزبان دانش آموزان و خانواده بزرگ فرهنگیان در طرح « مسجد ، کانون نشاط» می شوند

حجت الاسلام حسن افکار گفت : شبکه فرهنگي کانون هاي مساجد در عرصه فعاليت هاي تربيتي و پرورشي به کمک آموزش و پرورش مي آيد.
شناسه خبر : 48760 تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۰:۲۴

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با دکتر فخریان مشاور اجرائی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به شبکه فراگیر کانون های مساجد در اقصی نقاط کشور و در مناطق روستائی و محروم ،گفت : کانون های مساجد ظرقیت و بستر مناسبی برای فعالیت های تربیتی و پرورشی مسجد محور است که میتواند همذاه خوبی برای مجموعه آموزش و پرورش و مدارس باشد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه ویژه برنامه های تابستان امسال با عنوان « مسجد، کانون نشاط » طراحی و در حال اجرا است ابراز داشت : کانون های مساجد آماده پذیرش دانش آموزان و خانواده بزرگ فرهنگیان است .

 

«حسن افکار » با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت های فرهنگی و هنری مناسبی را در اختیار دارد ابراز داشت : امید داریم در برنامه های اوقات فراغت با همکاری آموزش و پرورش فعالیت های خوبی برای نوجوانان و دانش آموزان اجرائی کنیم.

 

در این دیدار محمد تقی فخریان مشاور اجرائی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با مهم دانستن ظرفیت کانون های فرهنگی هنری مساجد ، گفت : حضور دانش آموزان در فعالیت های مساجد ضامن سلامتی روحی و روانی و تربیتی داش آموزان را فراهم میکند.

 

دبیر قرارگاه شهید عجمیان آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به حضور کانون های مساجد در روستا ها ،  آمادگی آموزش و پرورش برای همکاری در همه عرصه های تربیتی و به سازی و شاداب سازی مدارس با کانون های مساجد را اعلام کرد.