کانون های فرهنگی هنری شهرستان زاوه مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت
کانون هاي فرهنگي هنري شهرستان زاوه مورد حمايت ويژه قرار خواهند گرفت
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی:

کانون های فرهنگی هنری شهرستان زاوه مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت

حجت الاسلام افکار گفت:کانون هاي فرهنگي هنري بايد مسائل و آسيب هاي اجتماعي را دنبال و براي حل اين مشکلات برنامه ريزي مستمر داشته باشند.
شناسه خبر : 49061 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در سفری یک روزه به شهرستان زاوه در جلسه هماهنگی نهادهای فرهنگی شهرستان زاوه شرکت کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شهرستان زاوه 28 کانون به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی مشغول هستند ، گفت : امروز بیش از هر زمان دیگری متولیان و فعالان فرهنگی نسبت به مشکلات و آسیب های اجتماعی با محوریت خانواده حساس باشند و برای رفع این مشکلات باید تلاش کنند.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با داشتن شبکه ای پویا و فعال در جذب نوجوانان و جوانان می توانند نقش موثری ایفاء کنند، ابراز داشت : کانون های فرهنگی هنری شهرستان زاوه به دلیل شرایط اجتماعی که در این شهرستان هست مورد حمایت ویژه ای قرار خواهند گرفت.

 

«حسن افکار» با تاکید بر اینکه فعالان فرهنگی باید انسجام و اتحاد و همدلی خود را در عرصه فعالیت های فرهنگی حفظ کنند ، اظهار داشت : امید واریم با هماهنگی مجموعه ها و نهاد های فرهنگی مستقر در شهرستان و با محوریت کانون های مساجد شاهد پویائی هرچه بیشتر کانون های فرهنگی هنری در این شهرستان باشیم.

 

در این نشست که مدیران نهادهای فرهنگی شهرستان نیز حضور داشتند ، محمد وفائی نژاد فرماندار شهرستان زاوه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان توط دولت سیزدهم در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و خدماتی ، گفت : انتظار ما این است که نهاد های فرهنگی در استان از فعالان فرهنگی این شهرستان حمایت ویژه داشته باشند.

 

گفتنی است در این سفر یک روزه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با حضور در روستای ساق شهرستان زاوه از کانون شهدای روستای ساق بازدید بعمل آوردند.