طرح سفیران اجتماعی در 5 استان کشور برگزار می شود
طرح سفيران اجتماعي در 5 استان کشور برگزار مي شود
مدیر فرهنگی اجتماعی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

طرح سفیران اجتماعی در 5 استان کشور برگزار می شود

ميرزائي نسب گفت: طرح سفيران اجتماعي با مشارکت وزارت کشور و با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در پنج استان در حال برگزاري است.
شناسه خبر : 49063 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، مجتبی میرزائی نسب، مدیر فرهنگی اجتماعی و تولید محتوای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سفری یک روزه به شهرستان زاوه در جلسه ستاد اجرائی طرح سفیران اجتماعی این شهرستان شرکت کرد.

 

مدیر فرهنگی اجتماعی و تولید محتوای ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه طرح سفیران اجتمای با مشارکت وزارت کشور در 5 استان در حال برگزاری است ، گفت : این طرح با هدف کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در استان های خراسان رضوی ، اردبیل ، سمنان ، گیلان و قزوین با محوریت کانون های مساجد برگزار می شود.

 

مدیر فرهنگی معاونت فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه کانون های مساجد میتوانند در بسیاری از حوزه ها و عرصه اجتماعی در کشور موثر واقع شوند ، ابراز داشت : طرح سفیران اجتماغی با مشارکت خانواده ها و با استفاده از ظرفیت های محلی در جهت کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام بر می دارد.

 

«مجتبی میرزائی نسب » با تاکید بر همکاری همه نهادهای فرهنگی شهرستان در اجرای این طرح و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های شهرستان اظهار داشت : در شهرستان زاوه 5 کانون مجری این طرح هستند که با توجه به درخواست مسئولین شهرستان زاوه ، کانون شهدای روستای ساق هم به جمع این کانون های مجری طرح سفیران اجتماعی اضافه خواهد شد.

 

گفتنی است در این سفر یک روزه مدیر فرهنگی ستاد کانون های مساجد کشور به همراه حجت الاسلام حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی با حضور در روستای ساق با امام جماعت و اعضای شورای روستا و دهیار و دیر کانون دیدار و گفتگو کرد و از ظرفیت های این روستا برای اجرای طرح سفیران اجتماعی بازدید کرد.