طرح تابستانی «مسجد،کانون نشاط» در کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی اجرا می شود
طرح تابستاني «مسجد،کانون نشاط» در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي اجرا مي شود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

طرح تابستانی «مسجد،کانون نشاط» در کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی اجرا می شود

حجت الاسلام افکار گفت: در طرح تابستاني «مسجد،کانون نشاط» بيش از 1500 برنامه قرآني، فرهنگي، هنري،مهارتي و اردوئي در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي در حال اجرا است.
شناسه خبر : 49467 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۴۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری بیش از 1500 برنامه در قالب طرح مسجد،کانون نشاط خبرداد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیش از 250 کانون بصورت ویژه و محوری در حال اجرای ویژه برنامه های اوقات فراغت هستند ، گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد باید فرصت تابستان و اوقات فراغت را برای تعمیق باورهای دینی جوانان و نوجوانان و ایجاد شور و نشاط معنوی مغتنم بدانند و با برنامه ریزی از فرصت تابستان استفاده کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در طرح «مسجد،کانون نشاط» نوجوانان و موضوع فعالیت های تربیتی در اولویت قرار دارد ، ابراز داشت : در این طرح 6 بسته برنامه ای برای کانون های مساجد طراحی شده است .

 

حجت الاسلام افکار با تاکید بر اینکه نشاط و مهارت در اوقات فراغت باید در برنامه های اوقات فراغت مورد توجه جدی قرار بگیرد ، اظهار داشت : بیش از 1500 کلاس و برنامه در زمینه های مختلف فرهنگی هنری  و مهارتی در کانون های مساجد خراسان رضوی در حال برگزاری است.

 

گفتنی است دانش آموزان و خانواده ها می توانند جهت اطلاع از برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد در اوقات فراغت تابستان به سامانه بچه های مسجد https://bachehayemasjed.ir/ مراجعه کنند.