کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین بستر برای سرمایه گذاری فرهنگی هستند
کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بهترين بستر براي سرمايه گذاري فرهنگي هستند
مدیر کل دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی؛

کانون های فرهنگی هنری مساجد بهترین بستر برای سرمایه گذاری فرهنگی هستند

امير فريدنيا گفت: جوانان و نوجوانان بايد در اولويت برنامه ريزي هاي فرهنگي و اجتماعي در کانون هاي مساجد قرار بگيرند.
شناسه خبر : 49469 تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با امیر فریدنیا مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد.

 

مدیرکل امور سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی با اشاره به اتفاقات تلخ و اغتشاشات سال گذشته ، گفت : امروز وظیفه همه فعالان و متولیان فرهنگی و اجتماعی این است که برای قشر جوان و نوجوان این کشور سرمایه گذاری مستمر و عاقلانه کنند. و این موضوع را با جدیت دنبال کنند.

 

مدیر کل امور سیاسی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد با توجه به اینکه در متن جامعه و در بین مردم قرار دارند ،ابراز داشت : کانون های مساجد بهترین بستر برای سرمایه گذاری های فرهنگی است که مسئولین باید این مراکز را تقویت کنند.

 

«امیر فریدنیا» با تاکید بر اینکه همه ظرفیت ها و امکانات فرهنگی و اجتماعی در اختیار مدیران در شهرستان ها باید به کمک کانون های مساجد بیایند اظهار داشت : امید واریم به کمک کانون های فرهنگی و هنری مساجد در انتخابات آینده فضای نشاط و مشارکتی را در جامعه ایجاد کنیم.

 

در این دیدار حجت الاسلام افکار مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد در استان ، گفت بیش از 1800 کانون با ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی بی نظیر در عرصه فعالیت های فرهنگی مسجد محور مشغول فعالیت هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری ممساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه بیش 120 هزار نفر عضو در کانون های مساجد از خدمات این مراکز استفاده می کنند ابراز اشت : کانون های مساجد مناسب تریت مرکز برای طراحی حرکت های مردمی هستند .