نشست هم اندیشی بانوان فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد
نشست هم انديشي بانوان فعال کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي برگزار شد
با موضوع عفاف و حجاب؛

نشست هم اندیشی بانوان فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی برگزار شد

حجت الاسلام دخاني گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد بايد براي پاسخ به شبهات فکري نوجوانان وارد ميدان شوند.
شناسه خبر : 49587 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۲:۴۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، اولین نشست هم اندیشی بانوان فعال در کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با موضوع عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین عماد دخانی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی برگزار شد.

 

مدیر کل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر نقش کانون های فرهنگی هنری در ترویج و توسعه ارزش های انقلابی و اسلامی ، گفت : باید فعالان فرهنگی مساجد فرهنگ عفاف و حجاب را در اولویت برنامه ریزی های خود قرار دهند و در این زمینه با جوانان و نوجوانان ارتباط و انس بگیرندو گره های فکری و ذهنی نسل نوجوان را باز کنند.

 

حجت الاسلام دخانی مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی با اشاره به شرایط امروز جامعه در موضوع عفاف و حجاب ، ابراز داشت : قرارگاه عفاف و حجاب با مدیریت وزیر کشور در وزارت کشور فعال شده است که در این زمینه کانون های مساجد می توانند در حوزه فعالیت ای ترویجی به این قرارگاه کمک کنند.

 

وی افزود : باید در موضوع عفاف و حجاب کار هوشمندانه و مستمر و جذاب انجام شود ، که کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای حرکت های فرهنگی و هنری با این موضوع هستند .

 

در این نشست تعدادی از بانوان فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در موضوع عفاف و حجاب پرداختند.