برگزاری سوگواره محفلی «نسل حسینی» ویژه نوجوانان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مشهد مقدس
برگزاري سوگواره محفلي «نسل حسيني» ويژه نوجوانان کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در مشهد مقدس
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری سوگواره محفلی «نسل حسینی» ویژه نوجوانان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در مشهد مقدس

حجت الاسلام افکار گفت: اولين رويداد و سوگواره محفلي «نسل حسيني» ويژه مداحان و فعالان نوجوان در کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد در مشهد برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 49742 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۹:۵۱

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، ویژه برنامه های محرم در کانون های فرهنگی هنری مساجد را تشریح کرد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در بزرگداشت شعائر و مناسبت های مذهبی ، گفت: پویش «پای کار حسینیم» ویژه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با موضوع ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در ایام ماه محرم و صفر با محوریت کانون‌های مساجد برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه در ایام ماه محرم فعالیت ها و ویژه برنامه های مختلفی در کانون های مساجد اجرا می شود ابراز داشت: برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع ترویج فرهنگ عاشورا برای عموم مردم و برگزاری مسابقات فرهنگی هنری با توجه به اقتضائات کانون‌ها نیز از دیگر برنامه‌های محرم ۱۴۰۲ است. هر کانون با موضوعات مختلف فرهنگی و هنری، مسابقاتی را ویژه نوجوانان و جوانان برگزار خواهد کرد.

 

حجت‌الاسلام حسن افکار با بیان حضور و نقش جوانان و نوجوانان در برنامه های ماه محرم و هیئت های حسنینی، اظهار کرد: برای نخستین بار، امسال رویداد و سوگواره محفلی «نسل حسینی» ویژه شناسایی مداحان و فعالان نوجوان کانون‌های مساجد را خواهیم داشت.و فعالیت نوجوان‌ها را محور کانون‌های مساجد در این ویژه برنامه قرار دادیم و این سوگواره در مشهد طی سه روز برگزار خواهد شد.

 

افکار عنوان کرد: برپایی ایستگاه‌های فرهنگی با محوریت کانون‌های مساجد و ارائه خدمات فرهنگی و پاسخگوئی به سوالات، برپایی موکب‌های خدماتی در دهه اول محرم و پایانی صفر به زائران را نیز در برنامه‌های خود جای داده‌ایم.

 

گفتنی است ؛ به ابتکار ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در ایام ماه محرم 30 هیئت نوجوانانه در 30 کانون در سطح استان برگزار خواهد شد.