30 هیئت نوجوانانه در 30 کانون فرهنگی هنری میزبان عزداران حضرت ابا عبدالله (ع) می شوند
30 هيئت نوجوانانه در 30 کانون فرهنگي هنري ميزبان عزداران حضرت ابا عبدالله (ع) مي شوند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

30 هیئت نوجوانانه در 30 کانون فرهنگی هنری میزبان عزداران حضرت ابا عبدالله (ع) می شوند

حجت الاسلام افکار گفت: به همت کانون هاي فرهنگي هنري 30 هيئت نوجوانانه با ميزباني نوجوانان در سطح استان خراسان رضوي برگزار مي شود.
شناسه خبر : 49950 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری 30 هیئت نوجوانانه در 30 کانون فرهنگی هنری خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در صحنه کربلا نوجوانان و جوانان نقش پررنگی را ایفا کردند و واقعه عاشورا را به عرصه جهاد و مجاهدت تبدیل کردند ، گفت : امروز هم باید نوجوانان و جوانان ما در عرصه فعالیت های فرهنگی مجاهدانه وارد شوند و این عرصه پررونق و پویا کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به اینکه امسال در ایام محرم برنامه های ویژه ای را برای حضور نوجوانان در مراسم عزداری طراحی کردیم ، ابراز داشت : به همت و با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد 30 هیئت نوجوانانه در 30 کانون برگزار خواهد شد که میزبان نوجوانان در ایام عزداری ماه محرم خواهند بود.

 

حجت الاسلام حسن افکار با تاکید بر اینکه ماه محرم و ایام عزداری سیدالشهداء(ع) ، فرصت بی نظیری برای ایجاد بسترهای حضور نوجوانان در عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را فراهم کرده است ، افزود : باید از این فرصت برای تعمیق باورهای دینی نوجوانان و پاسخگوئی به شبهات استفاده کنیم.