برگزاری دوره آموزشی «سهم من از جوانی ایران» به همت ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی
برگزاري دوره آموزشي «سهم من از جواني ايران» به همت ستاد کانون هاي مساجد خراسان رضوي
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی؛

برگزاری دوره آموزشی «سهم من از جوانی ایران» به همت ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی

حجت الاسلام افکار: دوره آموزشي «سهم من از جواني ايران» به ابتکار ستاد کانون هاي مساجد خراسان رضوي و با ميزباني کانون فرهنگي هنري شهيد روحي برگزار شد.
شناسه خبر : 50445 تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۸:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری دوره آموزشی «سهم من از جوانی ایران » به همت کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد خبر داد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به روایتی از رسول اکرم صلی الله مبنی بر اهمیت فرزند آوری و ازدیاد نسل و مایه مباهات و فخر بودن این امر در بین امت ها ، گفت : دوره آموزشی سهم من از جوانی ایران به همت ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی و میزبانی کانون فرهنگی هنری شهید روحی مشهد برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه فرزند آوری و موضوع افزایش جمعیت جوان در کشور به عنوان یه مولفه اقتدار ملی محسوب می شود ، ابراز داشت : این دوره آموزشی با هدف تربیت مبلغین و مروجین فرهنگ فرزند آوری با حضور 80 نفر از فعالان فرهنگی کانون های مساجد برگزار شد.

 

«حسن افکار» با تاکید براهمیت ترویج فرزند آوری به سیاست های ابلاغی خانواده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود : همه متولیان فرهنگی و فعالان اجتماعی باید در این موضوع مهم به میدان بیایند و کشور را از این چالش امنیتی و اجتماعی نجات دهند.

 

گفتنی است دوره آموزشی « سهم من از جوانی ایران » با حضور اساتید برجسته حوزه جمعیت در فرهنگسرای حجاب مشهد برگزار شد.