تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در جهت جذب و تربیت و توانمند سازی نوجوانان اقدام ارزشمندی بوده است
تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي در جهت جذب و تربيت و توانمند سازي نوجوانان اقدام ارزشمندي بوده است
فرماندار شهرستان کاشمر:

تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در جهت جذب و تربیت و توانمند سازی نوجوانان اقدام ارزشمندی بوده است

حجت الله شريعتمداري: مساجد هميشه در طول تاريخ کانون تحولات فرهنگي و اجتماعي و سياسي بوده و مرکز تربيت و پرورش جوانان و نوجوانان محسوب مي شود.
شناسه خبر : 50470 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۶:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، نشست هم اندیشی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی و فرماندار شهرستان کاشمر برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شهرستان کاشمر 86 کانون به ارائه خدمات فرهنگی و هنری در مناطق شهری و روستائی این شهرستان مشغول هستند ، گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد باید برای حل دغدغه های فرهنگی مردم در وسط میدان باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در برقراری ارتباط بین متن جامعه و مردم با نهاد های دولتی ، ابراز داشت : مساجد همواره در طول تاریخ اسلام مرکز حکومت و نظام سازی بوده است.

 

در این نشست هم اندیشی که در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان کاشمر برگزار شد ، حجت الله شریعتمداری فرماندار شهرستان کاشمر با بیان اینکه مساجد همیشه کانون تحولات فرهنگی و اجتماعی و سیاسی بوده است ، گفت : کانون های فرهنگی هنری مساجد با ایجاد فضائی مناسب و جذاب محلی برای حضور نوجوانان و جوانان در مساجد باشند.

 

فرماندار شهرستان کاشمر با تاکید بر اینکه تاسیس و ایجاد کانون های فرهنگی هنری مساجد برای جذب و تربیت و توانمند سازی جوانان و وجوانان بوده است اباز داشت : فعالیت ها و اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد قابل تقدیر وارج نهادن است و همه مجموعه ها دولتی باید با این مراکز همکاری کنند و از فعالیت های کانون های مساجد حمایت کنند.

 

گفتنی است در این نشست هم اندیشی که با حضور فعالان فرهنگی کانون های مساجد شهرستان کاشمر در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان کاشمر برگزار شد ، تعدادی از مدیران کانون های به بیان نقطه نظرات و پیشنهادت خود پرداختند.