افتخار آفرینی عضو کانون محبان الرضا(ع) تربت حیدریه در مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی کشوری
افتخار آفريني عضو کانون محبان الرضا(ع) تربت حيدريه در مسابقات قرآن و عترت دانش آموزي کشوري

افتخار آفرینی عضو کانون محبان الرضا(ع) تربت حیدریه در مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی کشوری

جعفر بهنام: عضو کانون فرهنگي هنري محبان الرضا عليه السلام تربت حيدريه در مسابقات قرآن و عترت دانش آموزي مقام اول رشته قرائت را کسب کرد.
شناسه خبر : 50496 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۳۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، جعفر بهنام مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الرضا علیه السلام تربت حیدریه از افتخار آفرینی ابوالفضل بایگان از اعضای این کانون در مسابقات سراسری قرآن و عترت دانش آموزی خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان الرضا علیه السلام تربت حیدریه با اعلام این خبر و تاکید بر تجلیل از این عضو کانون در مراسم ویزه ، گفت : ابوالفضل بایگان از اعضای کانون محبان الرضا علیه السلام روستای سرهنگ شهرستان تربت حیدریه در مسابقات قرآن و عترت دانش آموزی مقام اول رشته قرائت را کسب نمود.

 

«جعفر بهنام» با بیان اینکه با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا برنامه ویژه ای برای تکریم این فعال قرآنی خواهیم داشت افزود : جلسه قرآنی کانون محبان الرضا علیه السلام بصورت مستمر در حال برگزاری است و بعد از این افتخار آفرینی عضو کانون انگیزه بیشتری در این مسیر خواهیم داشت.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی هنری محبان الرضا علیه السلام یکی از کانون های روستائی است که در روستای سرهنگ شهرستان تربت حیدریه مشغول فعالیت می باشد.