در مسجد طراز اسلامی باید کانون های فرهنگی هنری هم در طراز اسلامی باشند
در مسجد طراز اسلامي بايد کانون هاي فرهنگي هنري هم در طراز اسلامي باشند
امام جمعه کاشمر:

در مسجد طراز اسلامی باید کانون های فرهنگی هنری هم در طراز اسلامی باشند

حجت الاسلام عليرضا هراتي مطلق گفت:تعمير مساجد به اقامه نماز و ترويج معارف و فرهنگي اسلامي و تربيت کادر براي نظام اسلامي است.
شناسه خبر : 50636 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۳۸

 به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، نشست هم اندیشی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان قوچان با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و حجت الاسلام و المسلمین علیرضا هراتی مطلق امام جمعه شهرستان قوچان برگزار شد.

 

امام جمعه شهرستان قوچان در این نشست با بیان اینکه شهرستان قوچان همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی پیشتاز بودند و بیش از 1000 شهید به انقلاب و نظام اسلامی تقدیم کردند ، گفت : مساجد باید مثل دهه اول انقلاب مدرسه تربیت نیرو و سرباز برای انقلاب و کشور باشد.

 

حجت الاسلام هراتی مطلق امام جمعه قوچان با تاکید بر نقش مساجد در ترویج ارزش ها و معارف و فرهنگ اسلامی ابراز داشت : در مساجد طراز اسلامی باید کانون های فرهنگی هنری در طراز انقلاب اسلامی هم داشته باشیم و این  کانون های مساجد باید مرکز عمران معنوی مساجد باشند.

 

در این نشست که با حضور تعدادی از مدیران فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، با تاکید براینکه باید همه برای ایجاد پویائی و تحرک در کانون های مساجد تلاش کنیم ابراز داشت : میدان عملیات کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با اشاره به فعالیت کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ، اظهار داشت : 98 کانون فرهنگی هنری در سطح شهرستان قوچان مشغول فعالیت هستند.

 

در این نشست که با حضور مدیران کانون های فرهنگی هنری شهر قوچان در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد مدیران کانون ها به بیان نقطه نظران و پیشنهادات خود پرداختند و خواستار تقویت و حمایت از کانون های فرهنگی هنری شدند.

 

گفتنی است در این سفر یکروزه حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار با حضور در تعدادی از کانون های شهر قوچان از نزدیک در جریان فعالیت ها و اقدامات این کانون های قرار گرفت.