تقدیر از نوجوانان شرکت کننده در طرح «مسجد ،کانون نشاط» در کانون محمد رسول الله صلی الله تایباد
تقدير از نوجوانان شرکت کننده در طرح «مسجد ،کانون نشاط» در کانون محمد رسول الله صلي الله تايباد
مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله صلی الله تایباد:

تقدیر از نوجوانان شرکت کننده در طرح «مسجد ،کانون نشاط» در کانون محمد رسول الله صلی الله تایباد

عبدالرحيم کبيري:مراسم تقدير از نوجوانان شرکت کننده در برنامه هاي اوقات فراغت و طرح مسجد،کانون نشاط کانون فرهنگي هنري محمد رسول الله(ص) تايباد برگزار شد.
شناسه خبر : 50836 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۲۱:۳۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ،عبدالرحیم کبیری مدیر کانون محمد رسول الله صلی الله تایباد از برگزاری اختتامیه طرح مسجد، کانون نشاط و برنامه های اوقات فراغت کانون خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری محمد رسول الله صلی الله تایباد با اشاره به برگزاری طرح کشوری ویژه اوقات فراغت با عنوان مسجد، کانون نشاط ، ابراز داشت : کانون مسجد بهترین فضا و مکان برای این برنامه ها، در کنار پرداختن به امور دینی و معنوی در مساجد است و این محیط را بهترین اولویت جهت جذب نوجوانان و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست.

 

کبیری با اشاره به برنامه های کانون محمد رسول الله صلی الله در تابستان 1402 ویژه نوجوانان گفت :یکی از مهمترین اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد را، اجرای برنامه های متنوع به ویژه در اوقات فراغت تابستان بیان کرد.

 

در این نشست که جابر آفریدون ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد نیز حضور داشت ، با بیان اینکه اوقات فراغت یک موضوع مستمر است ،گفت : کانون های مساجد برای اوقات فراغت خانواده ها و نوجوانان برنامه ریزی مستمر و موثر داشته باشند.

 

ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد ضمن تقدیر از متولیان و عوامل مدیریتی کانون محمد رسول الله صلی الله ،ابراز داشت : خانواده ها با مرتبط کردن فرزندان خود با فعالیت های فرهنگی هنری در مساجد آینده فرزندان خود را بیمه کنند.

 

لازم به ذکر است در این برنامه از دانش آموزان شرکت کننده در برنامه های اوقات فراغت کانون تقدیر بعمل آمد.