کودکان و نوجوانان کانون آفتاب روستای ابویسان میهمان محفل قرآنی شدند
کودکان و نوجوانان کانون آفتاب روستاي ابويسان ميهمان محفل قرآني شدند
مدیر کانون فرهنگی هنری آفتاب ابویسان:

کودکان و نوجوانان کانون آفتاب روستای ابویسان میهمان محفل قرآنی شدند

مريم ابويساني:براي اولين بار در روستاي ابويسان شهرستان جغتاي محفل قرآني کودکان و نوجوانان ، به همت کانون فرهنگي هنري آفتاب برگزار شد.
شناسه خبر : 50854 تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۴۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، مریم ابویسانی مدیر کانون فرهنگی هنری آفتاب روستای ابویسان شهرستان جغتای از برگزاری اولین محفل قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان بمناسبت ایام شهادت حضرت رقیه علیه السلام خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری آفتای روستای ابویسان با اشاره به اینکه این محفل قرآنی که با حضور 50 کودک و نوجوان روستا برگزار شد ، گفت : در این محفل قرآنی نوجوانان کانون با اجرای همخوانی و قرائت قرآن به این مراسم رونق دادند.

 

ابویسانی با بیان اینکه این محفل بمناسبت ایام شهادت حضرت رقیه علیه السلام به همت کانون آفتاب برگزار شد ابراز داشت : باید برای آشنائی و انس فرزندان خودمان با قرآن و معارف اهل بیت از همه موقعیت ها و مناسبت ها استفاده کنیم.

 

وی افزود : این محفل برای اولین بار در این روستا برگزار شد که با استقبال خوب خانواده ها مواجه شد و امید واریم با برنامه ریزی منسجم این نوع برنامه ها را درقالب ها و شیوه های جذابتری برگزار کنیم .