اعضای کانون فرهنگی هنری مسلم ابن عقیل جغتای در موکب حضرت صاحب الزمان (عج) میزبان زائرین اربعینی هستند
اعضاي کانون فرهنگي هنري مسلم ابن عقيل جغتاي در موکب حضرت صاحب الزمان (عج) ميزبان زائرين اربعيني هستند
اخبار اربعینی:

اعضای کانون فرهنگی هنری مسلم ابن عقیل جغتای در موکب حضرت صاحب الزمان (عج) میزبان زائرین اربعینی هستند

علي اکبر خالقي:موکب حضرت صاحب الزمان (عج) در عمود 828 در مسير نجف تا کربلا به همت بچه هاي مسجدي و اعضاي کانون فرهنگي هنري مسلم بن عقيل جغتاي برپا شده است.
شناسه خبر : 50934 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۷:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، علی اکبر خالقی مدیر کانون فرهنگی هنری مسلم بن عقیل شهرستان جغتای از خادمی اعضای این کانون در مسیر راهپیمائی عظیم اربعین در قالب موکب حضرت صاحب الزمان (عج) خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسلم بن عقیل روستای آزادوار شهرستان جغتای با تشریح برنامه ها و خدمات موکب حضرت صاحب الزمان (عج) ، گفت : این موکب به همت اهالی روستای آزادوار و خیرین و با حضور اعضای کانون فرهنگی هنری مسلم بن عقیل در مساحتی بیش از 6 هکتار برپا شده است.

 

خالقی مدیر کانون مسلم بن عقیل روستای آزادوار جغتای با بیان اینکه هرساله جوانان و نوجوانان این کانون برای خادمی در این موکب لحظه شماری می کنند ،ابراز داشت : در این موکب ظرفیت و امکانات برای اسکان 6000 نفر فراهم هست.

 

وی افزود : از جمله اقدامات این موکب تهیه  و پخت نان گرم برای زائران هست که خواهران عضو کانون با اشتیاق وصف نشدنی عهده دار این خدمت هستند . و ارائه خدمات فرهنگی و اجرای فعالیت های تبلیغی و ترویجی و مراسمات نیز در این موکب بصورت مستمر انجام میشود.

 

گفتنی است موکب حضرت صاحب الزمان (عج) در عمود 828 مسیر راهپیمائی اربعین از نجف تا کربلا قرار دارد و آماده خدمت رسانی به زائرین عزیز است.