آغاز به کار موکب فرهنگی کودک و نوجوان بچه های مسجدی تایباد در مرز دوغارون
آغاز به کار موکب فرهنگي کودک و نوجوان بچه هاي مسجدي تايباد در مرز دوغارون

آغاز به کار موکب فرهنگی کودک و نوجوان بچه های مسجدی تایباد در مرز دوغارون

حجت الاسلام افکار گفت: موکب فرهنگي کودک و نوجوان حضرت علي اصغر عليه السلام به همت کانون هاي فرهنگي هنري شهرستان تايباد در مرز دوغارون تايباد آغاز به کار کرد.
شناسه خبر : 50977 تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۱۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، موکب فرهنگی کودک و نوجوان حضرت علی اصغر علیه السلام با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و حجت الاسلام و المسلمین ملکی امام جمعه شهرستان تایباد و جابر آفریدون رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تایباد آغاز به کار کرد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی که بمنظور بازدید از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری شهرستان تایباد در ایام اربعین در مرز دوغارون حضور پیدا کرده بود ، با بیان اینکه وظیفه ما تسهیل و ارائه خدمات فرهنگی به زائرین است ، گفت : این موکب به همت بچه های مسجدی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تایباد برپا شده است .

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با تاکید بر اینکه این موکب برای استقبال و ارائه خدمات به زائرین افغانستان برپا شده است ، ابراز داشت : در این موکب که با حضور پررنگ کانون های فرهنگی هنری مساجد تایباد و همکاری نهادهای فرهنگی برپا شده است ، خدمات مشاوره ای ، پاسخگوئی به سوالات ، ایستگاه نقاشی کودک و نوجوان و برگزاری مسابقات فرهنگی به زائرین ارائه می شود.

 

گفتنی است موکب حضرت علی اصغر علیه السلام در پایانه مرزی دوغارون تایباد برای استقبال از زائرین کشور افغانستان برپا شده است.