شهید داوود صبوری از اعضای شورای سیاست گذاری کانون شهید محمدیانی بود
شهيد داوود صبوري از اعضاي شوراي سياست گذاري کانون شهيد محمدياني بود
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار:

شهید داوود صبوری از اعضای شورای سیاست گذاری کانون شهید محمدیانی بود

قدرت الله خوشدل: شهيد داوود صبوري همواره در کانون از اعضاي اثزگذار و فعال بود و در شوراي سياست گذاري کانون حضور مستمر داشت.
شناسه خبر : 50998 تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، قدرت الله خوشدل مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار از شهادت عضو شورای سیاست گذاری کانون در درگیری با قاچاقچیان در درگیری اخیر در شهر سبزوار خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدیانی سبزوار با اشاره به عضویت داوود صبوری در شورای سیاست گذاری کانون و فعالیت مستمر در فعالیت های اجتماعی ، گفت : شهید داوود صبوری همیشه بر جذب نوجوانان و جوانان به مسجد تاکید می کرد و ایشان همیشه با چهره ای گشاده و با اخلاق نیکو با جوانان و نوجوانان برخورد میکردند.

 

«خوشدل» با تسلیت شهادت این سباز سرافراز انقلاب و اسلام به خانواده ایشان و اعضای کانون شهید محمدیانی افزود : این شهید بزرگوار در دوران خدمت خودش در همه عرصه ها یک انسان موثر و شایسته ای بود و باید همه ما در تربیت افراد کارآمد و دلسوز و انقلابی تلاش کنیم.

 

گفتنی است شهید داود صبوری در درگیری روز پنج شنبه ماموران نیروی انتظامی با قاچاقچیان و اشرار در مسیر داورزن به سبزوار زخمی و جمعه به شهادت رسیدند.