موکب استقبال از زائرین پیاده امام رضا علیه السلام به همت کانون فرهنگی هنری شهید حسین پل شکسته آغاز به کار کرد
موکب استقبال از زائرين پياده امام رضا عليه السلام به همت کانون فرهنگي هنري شهيد حسين پل شکسته آغاز به کار کرد
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حسین پل شکسته مشهد:

موکب استقبال از زائرین پیاده امام رضا علیه السلام به همت کانون فرهنگی هنری شهید حسین پل شکسته آغاز به کار کرد

حجت الاسلام شم آبادي:براي هفتمين سال متوالي موکب استقبال از زائران پياده امام رضا عليه السلام آماده ميزباني و خدمت رساني به زائرين شده است.
شناسه خبر : 51116 تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم شم آبادی مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حسین پل شکسته مشهد از برپائی موکب استقبال از زائرین پیاده امام رضا علیه السلام برای هفتمین سال متوالی خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حسین پل شکسته مشهد با بیان اینکه موکب استقبال از زائرین پیاده امام رضا علیه السلام برای هفتمین سال متوالی در مسیر جاده ملک آباد به مشهد برپا شده است ، گفت : این موکب به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید حسین پل شکسته و با کمک و همراهی خیرین و مسجدی ها هرسال راه اندازی می شود و به زائرین پیاده امام رضا علیه السلام خدمت رسانی می کند.

 

«ابوالقاسم شم آبادی » با اشاره به خدماتی که در این موکب در دهه پایانی صفر به زائرین ارائه می شود ، ابراز داشت :  در این موکب علاوه بر توزیع غذا و شربت و چای ، ویژه برنامه های فرهنگی و خدمات مشاوره ای و غرفه کودک و نوجوان و برگزاری مسابقات فرهنگی  هم تدارک دیده شده است.

 

وی افزود : با توجه به اینکه همه هزینه های این موکب در این ایام توسط خیرین و مردم تامین می شود ، امید واریم خدمات شایسته ای را به زائرین پیاده امام رضا علیه السلام ارائه بدهیم . در این موکب اعضای نوجوان و جوان کانون خادم الرضا (ع) هستند و با علاقه خاصی به خدمت رسانی به زائرین مشغول هستند.