تشریح ویژه برنامه های دهه پایانی صفر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی
تشريح ويژه برنامه هاي دهه پاياني صفر ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان رضوي
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی:

تشریح ویژه برنامه های دهه پایانی صفر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی

حجت الاسلام افکار:برپائي موکب هاي استقبال از زائرين پياده امام رضا (ع) ، ويژه برنامه «قرار ارادت» و اسکان زائرين در کانون ها و مساجد از جمله برنامه هاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد براي ايام پاياني صفر است.
شناسه خبر : 51130 تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۵۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی ، حجت الاسلام و المسلمین حسن افکار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از تدارک ویژه برای ایام پایانی صفر خبر داد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به بسیج همه ظرفیت های مساجد و کانون ها برای خدمت رسانی به زائرین مضجع نورانی امام رضا (ع) ، گفت : با محوریت 30 کانون امکان اسکان زائرین در مساجد و فضا های مرتبط با کانون برای زائرین فراهم شده است.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد خراسان رضوی با تاکید بر حضور و خدمت رسانی کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اعضای کانون های مساجد در این ایام ، ابراز داشت: 10 کانون فرهنگی هنری هم در برپائی موکب های استقبال و خدمت رسانی در مسیر زائرین پیاده ، مشغول ارائه خدمات فرهنگی ، پذیرائی و مشاوره ای هستند.

 

«حجت الاسلام افکار» با بیان اینکه دهه پایانی صفر و ایام شهادت امام رضا (ع) ، موقعیت مناسب و ویژه ای برای ترویج معارف رضوی است ، اظهار داشت : با ایجاد گروه رسانه ای هور با محوریت کانون فرهنگی هنری حمزه سید الشهداء (ع) به تولیدات چند رسانه ای نیز ورود کردیم.

 

وی افزود : ویژه برنامه «قرار ارادت» با هدف تجلیل از خانواده معظم شهداء نیز در این ایام با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد  در محلات مشهد در حال برگزاری است . ایشان همچنین اعزام کاروان های پیاده به حرم مطهر امام رضا (ع) و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و برپائی موکب های خدماتی در سایر شهرستان ها را نیز از جمله فعالیت های کانون های مساجد در این ایام بر شمرد.